label

Zaloguj się

Zarządzanie kontem

Jak kupować?

  1. Jak kupować?
  2. Dostawa i płatność
  3. 14 dniowy system rezerwacji
  4. Zwrot zakupionych produktów
  5. Regulamin

Jak kupować?

  1. Znajdź interesujący Cię produkt.
  2. Kliknij "Dodaj do koszyka". Dodanie produktu nie jest w żaden sposób zobowiązujące. Zawsze istnieje możliwość usunięcia produktu z koszyka. 
  3. Jeżeli chcesz zamówić więcej produktów przejdź ponownie do sklepu. W momencie, kiedy wpadnie Ci coś do oka, wystarczy, że w ten sam sposób co wcześniej dodasz rzecz do koszyka. 
  4. Jeśli jesteś już zdecydowany co chcesz kupić i chcesz złożyć zamówienie przejść do swojego koszyka (znajdziesz go na górze po prawej stronie). Następnie kliknij "Sposób dostawy i płatności".
  5. Na stronie, która się pojawi wybierz najpierw sposób dostawy a następnie sposób płatności. Teraz kliknij w "Szczegóły danych użytkownika".
  6. Na tym etapie wypełnij wszystkie wymagane pola albo po prostu zaloguj się na swoje konto (dane wysyłkowe zostaną wypełnione automatycznie). Jeżeli nie jesteś jeszcze zarejestrowany wystarczy wypełnić wszystkie dane a następnie zaznaczyć pole "Chcę utworzyć nowe konto". Po wypełnieniu danych naciśnij "Podsumowanie i wysyłka".
  7. Na kolejnej stronie znajdziesz podsumowanie zamówienia wraz z jego całkowitą ceną. Jeżeli nie chcesz wprowadzać żadnej korekty, zaznacz, że zgadzasz się z regulaminem sklepu a następnie przyciśnij "Wyślij zamówienie". Hurra! Między nami została zawarta umowa sprzedaży.
  8. Jeżeli zamówienie zostało poprawnie wysłane do naszego systemu, na ekranie Twojego monitora pojawi się numer zamówienia a na podany podczas zamawiania adres e-mail przyjdzie mail potwierdzający jego złożenie. Uwaga! Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia istnieje możliwość, że zamówienie nie przesłało się poprawnie do naszego systemu. W takim przypadku prosimy o jak najszybszy kontakt.
  9. Przesyłka, którą dostaniesz będzie zawierać dowód dostawy i fakturę.
  10. Dziękujemy, że zdecydowaliście się na zakupy w naszym sklepie. 
Do góry

Dostawa i płatność

Dostawa

GLS

Doręczenie przesyłki do 3 dni roboczych od wysłania zamówienia na jakikolwiek adres w Polsce. 

Cena za wysyłkę kurierem - 21 zł,
Dla zakupów powyżej 100 zł - 18 zł,
Dla zakupów powyżej 170 zł - darmowa dostawa!

 

Płatność

Za pobraniem - 6 zł - płatność za zamówienie przy odbiorze

Przelew bankowy - zapłacisz przelewem bankowym ze swojego konta

Bramka płatności payU - płatność kartą online

 

Do góry

14 dniowy system rezerwacji

Wiązane rezerwacje są ważne przez max. 14 dni

Jesli nie dokończysz swojej rezerwacji przed upłynięciem terminu, rezerwacja automatycznie zostanie anulowana a zarezerwowany towar trafi ponownie do sprzedaży.

 

Jak to zrobić?

  • Aby skorzystać z Wiązanej rezerwacji należy się zalogować (jeśli nie jesteś zarejestrowany, musisz to najpierw zrobić)
  • Towary, które masz wybrane w koszyku po czasie 30 minut są dla Ciebie blokowane, możesz je wówczas albo od razu kupić, albo zarezerwować.
  • Jeśli wybierzesz opcję Wiązanej rezerwacji, towary w koszyku zostaną zarezerwowane tylko dla Ciebie, na okres max. 14 dni. Po tym okresie możesz dodawać nowe towary do rezerwacji i osiągnąć limit umożliwiający dostawę za darmo. Z rezerwacji nie można jednak usunąć wcześniej wybranych towarów.
  • Jesli będziesz już mieć stworzoną w koszyku Wiązaną rezerwację i wybierzesz kolejne towary, zawsze będą one połączone z poprzednimi z rezerwacji, zatem będziesz mógł kupić tylko całą zawartość koszyka naraz.
  • Przedł upływem czasu rezerwacji otrzymasz powiadomienie e-mail, aby dokończyć swoją rezerwację. Gdy dokończysz swoją Wiązaną rezerwację, masz zawsze możliwość wyboru wszystkich opcji płatności i dostawy. Nie ograniczamy Was jedynie płatnością za pobtraniem lub przelewem, możesz zapłacić także ulubionym i najszybszym sposobem, płacąc online.

 

Do góry

Zwrot zakupionych produktów

Pomimo wszystkich naszych starań, aby ułatwić Ci wybór ubrań i akcesoriów, może zdarzyć się tak, że będziesz chciała coś zwrócić. Oczywiście możesz to zrobić w ciągu 14 dni (jeśli jesteś konsumentem wg Ogólnych Warunków Handlowych).

Jak to zrobić?

  1. Żaden towar nie może zostać rozpakowany i musi być oznaczony naszym kodem kreskowym.

  2. Na pokwitowaniu, które było dołączone do paczki, napisz przyczynę zwrotu oraz oznacz na liście towar, który zwracasz.

  3. Napisz tam także numer konta, na który mamy zwrócić Ci pieniądze.

  4. Towar dobrze zapakuj, aby nie doszło do jego uszkodzenia podczas transportu i oznacz naklejką adresową, która otrzymałaś wraz z pokwitowaniem.

  5. Tak przygotowaną paczkę zanieś do najbliższego paczkomatu Przesylkownia.pl i przekaż ją obsłudze.

  6. Jeśli nie masz w pobliżu żadnego oddziału Przesylkownia.pl, paczkę zapakuj ponownie w nieprzejrzysty materiał i prześlij pocztą/kurierem na adres Przesylkownia.pl Bobrecka 27, Cieszyn, 43-400.

  7. O nadaniu paczki poinformuj nas mailowo: info@moofi.pl

  8. Gotowe.

Zwrotu pieniędzy odpowiadającemu zwracanemu towarowi oczekuj do 14 dni od momentu jego odebrania z powrotem do magazynu (NIE od momentu wysłania paczki). Dziękujemy za zrozumienie.

Do góry

Regulamin

REGULAMIN - MOOFI.PL

1. Określenie sprzedawcy

1.1. Niniejszy regulamin jest regulaminem firmy Moofi World s.r.o., z siedzibą na ulicy Nové Sady 2, 602 00 Brno, Czechy, numer rejestracyjny: 05360234, (zwanego dalej "Sprzedawcą") zapisaną w sądowym rejestrze wojewódzkim w Brnie pod numerem C 92399, stworzonym w celu sprzedaży towaru umieszczonego na stronie internetowej www.moofi.pl

 

2. Przepisy wstępne

2.1. Niniejszy regulamin reguluje wzajemne prawa i obowiązki wynikające w związku z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy "sprzedającym" (firmą RA Software s.r.ro. z siedzibą na ulicy Nové Sady 2, 602 00 Brno, Czechy, numer rejestracyjny: 04885414, zapisaną w sądowym rejestrze wojewódzkim w Brnie pod numerem C 94901 a "kupującym" czyli każdą osobą fizyczną lub prawną.

2.2. Pod określeniem "osoba fizyczna", która jest jedną ze stron umowy rozumie się osobę niewykonującą czynności gospodarczej lub innej związanej ze sprzedażą. Podstawy prawne, określające stosunki sprzedającego z osobą fizyczną niezawarte w niniejszym regulaminie określa artykuł numer 40/1964 czeskiego Kodeksu Cywilnego.

2.3. Pod określeniem "osoba prawna" rozumie się:

2.3.1. osobowość zapisaną w rejestrze CEIDG bądź KRS,

2.3.2. osobowość, która prowadzi działalność handlową,

2.3.3. osobowość, która prowadzi działaność inną niż handlowa według osobnych przepisów,

2.3.4. osobowość wykonująca działalność rolniczą, zapisana do eweidencji według osobnych przepisów prawnych.

2.4. Pozostałe przepisy prawne dotyczące umowy między sprzedającym a kupującym, które nie zostały zawarte w niniejszym regulaminie regulowane są prawem czeskim a dokładnie przepisami: artykuł numer 8/2012 Sb., czeskiego Kodeksu Cywilnego, z uwzględnieniem wcześniejszych i obecnych przepisów. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności między postanowieniami prawnymi regulaminu a prawem wymienionym wyżej, pierwszeństwo ma treść umowy.

2.5. Kupujący, wraz z wysłaniem zamówienia potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem, którą nierozerwalną częścią są także zasady składania reklamacji, i że się z nim zgadza. Kopia regulaminu każdorazowo wysyłana jest na adres e-mail kupującego, podany podczas zamawiania.

2.6. Kupujący zgadza się z tym, iż dostarczanie wszelkich dokumentów między stronami odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej przy użyciu adresu e-mail kupującego podanego podczas zamawiania oraz adresu sprzedawcy: info@moofi.pl

2.7. Warunki regulaminu są dostępne na stronie internetowej sprzedawcy, przez co ułatwiona jest archiwizacja informacji i jej udostępnianie kupującemu.

 

3. Sprzedawane produkty

3.1. Produkty, które sprzedawca oferuje kupującemu są prezentowane na stronie www.moofi.pl

3.2. Produkty stanowi odzież używana i wszelkiego rodzaju dodatki (second-hand).

3.3. Wszystkie zdjęcia znajdujące się przy danym produkcie przedstawiają jego rzeczywisty stan. Kupujący zgadza się i akceptuje, iż towar przedstawiony na stronie internetowej www.moofi.pl był wcześniej używany i może nosić na sobie drobne ślady użytkowania. Z tego względu kupujący zgadzając się z regulaminem oświadcza, iż zapoznał się z wyglądem produktu. 

3.4. Kupujący, ze względu na to, iż kupuje używany wcześniej towar, jest zobowiązany do wyprania/wyczyszczenia zakupionych produktów przed ich użyciem. Instrukcje dotyczące czyszczenia umieszczone są na metkach produktu bądź w opisie produktu dostępnym na stronie internetowej. Znaczenie symboli dostępne są na www.moofi.pl.

 

4. Proces zamawiania

4.1. Zamówienia można dokonać w następujący sposób:

4.1.1. za pośrednictwem sklepu internetowego www.moofi.pl

4.1.2. poprzez skrzynkę e-mail: info@moofi.pl

4.1.3. telefonicznie: 22 397 07 65

4.2. W jaki sposób dokonać zamówienia poprzez stronę internetową

4.2.1. Na początku należy wybrać produkt, jego wariant (jeżeli jest taka możliwość to także: rozmiar, kolor albo automatycznie zaznaczyć paramentry produktu) i dodać produkt do koszyka przy pomocy przycisku "Kup". Po włożeniu produktu do koszyka można kontynuować zakupy w sklepie albo przejść do "Koszyk".

4.2.2. W koszyku istnieje możliwość sprawdzenia zawartości koszyka, zmieniania produktu (jeżeli taka opcja jest dostępna), dodania kuponu rabatowego albo kuponu podarunkowego.

4.2.3. W kolejnym kroku klient wybiera sposób dostawy i płatności za produkty. Dostępne możliwości dostawy i płatności są podane w punkcie 10 i 11 regulaminu. 

4.2.4. Krokiem trzecim jest wpisanie przez kupującego danych do doręczenia towaru (istnieje możliwość zalogowania się do konta użytkowania w celu automatycznego wypełnienia wymaganych pól). Więcej informacji na temat konta użytkowanika znajduje się w punkcie 7 regulaminu.

4.2.5. Czwarty krok to podsumowanie zamówienia, potwierdzenie zgody na przetwarzanie danych osobowych i wysłanie zamówienia. Proces zawierania umowy jest opisany w następnym punkcie regulaminu.

4.3. Klient ponosi odpowiedzialność za poprawność informacji podanych podczas procesu zamawiania. Jeżeli dane są nieprawidłowe istnieje konieczność jak najszybszego skontaktowania się ze sprzedawcą przy użyciu danych kontaktowych podanych w punkcie 4.1.2. oraz 4.1.3. 

4.4. Czas realizacji zamówienia

4.4.1. Zamówienia poprzez stronę internetową można składać 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu, natomiast składane drogą telefoniczną albo e-mailową między godziną 9.00 a 17.00 w dni robocze.

 

5. Zawarcie umowy sprzedaży

5.1. Podstawą do zawarcia umowy między sprzedawcą a osobą fizyczną jest umieszczenie przez kupującego towaru na stronie internetowej. Umowa sprzedaży jest zawarta w chwili odesłania zamówienia do sprzedawcy. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza kupującemu złożenie zamówienia poprzez wysłanie na podany przez niego adres e-mail potwierdzenia złożenia zamówienia oraz niniejszego regulaminu. Umowę pomiędzy stronami można zerwać jedynie za porozumieniem stron na podstawie obowiązującego prawa. Wyjątek od tej procedury opisany jest w punkcie V. Zamawianie.

5.2. Podstawą do zawarcia umowy między sprzedawcą a osobą prawną jest odesłanie zamówienia do sprzedawcy. Sprzedawca potwierdza złożenie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. 

5.3. Umowa jest zawierana w języku polskim.

5.4. Zawarta umowa jest archiwowana przynajmniej 5 lat od momentu jej zawarcia. Maksymalny czas archiwizacji regulują odpowiednie przepisy prawne. Umowa nie jest udostępniania osobom trzecim. Szczegółowe informacje dotyczących poszczególnych kroków technicznych związanych z zawarciem umowy wynikają z jasno określonych warunków niniejszego regulaminu. Kupujący ma możliwość zapoznania się z regulaminem przed wysłaniem zamówienia.

 

6. Doręczanie dokumentów

6.1. Kupujący zgadza się z tym, że wszystkie dokumenty wynikające z zawarcia umowy sprzedaży dostarczane są obu stronom w sposób elektroniczny przy użyciu adresu mailowego podanego podczas zamawiania przez kupującego i adresu e-mail sprzedawcy podanego w punkcie 4.1.2.

 

7. Konto użytkownika

7.1. Kupujący rejestrując się na stronie sprzedawcy uzyskuje możliwość dostępu do interfejsu użytkownika, zwanego dalej "kontem użytkownika". Z omawianego interfejsu kupujący ma możliwość zamówić towar. Zamawianie towaru może się jednak odbyć bez konieczności posiadania konta użytkownika.

7.2. Podczas rejestracji na stronie sprzedającego oraz podczas zamawiania towaru kupujący musi podać dane zgodne ze stanem faktycznym i poprawne. W przypadku zmiany danych, kupujący jest zobowiązany je zaktualizować na koncie użytkownika. Sprzedający ma dostęp do danych użytkownika.

7.3. Dostęp do konta użytkownia jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący jest zobowiązany do nieudzielania informacji dotyczących swojego konta osobom trzecim. Kupujący nie jest uprawniony do udostępniania swojego konta osobom trzecim. 

7.4. Sprzedający może usunąć konto użytkowania w szczególności w przypadku gdy kupujący nie zaloguje się na swoje konto użytkownika dłużej niż 2 lata bądź w przypadku, kiedy kupujący złamie zasady umowy opisane w niniejszym regulaminie. 

7.5. Kupujący przyjmuje do wiadomości, iż konto użytkownika nie będzie dostępne w sposób ciągły ze względu na możliwość pojawienia się problemów technicznych z oprogramowaniem i osprzętem zarówno sprzedającego jak i jego partnerów.  

 

8. Ceny

8.1. Wszystkie ceny są umowne. W sklepie internetowym cenu są zawsze faktyczne i aktualne. Widniejące na stronie ceny są cenami brutto. Opłaty dodatkowe, przykładowo za dostawę nie są w nie wliczone.

8.2. Sugerowana cena to cena, za którą zazwyczaj można dostać na rynku dany produkt. 

8.3. Całkowita cena towaru będzie dostępna dla kupującego podczas zamawiania. Przy czym osoba prawna ma możliwość zapoznać się także z ceną netto zamawianego towaru, która pojawi się w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Osoba prawna składająca zamówienia ma możliwość przed złożeniem zamówienia zapoznanie się z terminem ważności aktualnej ceny.

8.4. Według przepisu o ewidencji rynkowej sprzedawca ma obowiązek wystawić kupującemu rachunek. Jest także zobowiązany zgłosić do ewidencji uzyskany utarg w urzędzie podatkowym online. W przypadku usterek technicznych najpóźniej po upływie 48 godzin.

 

9. Rękojmia

9.1. Warunki gwarancji na zakupione produkty podlegają warunkom regulaminu oraz obowiązującemu prawu. 

9.2. Karta gwarancyjna jest dowodem zakupu. 

9.3. Sprzedający daje kupującemu, który jest osobą fizyczną 24 - miesięczną rękojmię na produkt. Kupujący, który jest osobą prawną nie przysługuje takie prawo.

9.4. Rękojmia nie jest ważna w wypadku wad, o których kupujący wiedział lub mógł wiedzieć (przykładowo ze zdjęcia produktu) podczas dokonywania zakupu. Kupujący jest świadomy tego, iż produky oferowane na stronie www.moofi.pl są produktami używanymi, zgodnie z czym mogą nosić ślady użytkowania.

 

10. Płatność i metody płatności

10.1. Sprzedający oferuje następujące możliwości zapłaty za produkt:

10.1.1. Płatność przez bramkę płatniczą payU.

10.1.2. Płatność przelewem bankowym.

10.1.3. Płatność "za pobraniem" (opłatę pobiera od kupującego kurier)

10.2. Towar do momentu zapłaty za niego pozostaje własnością sprzedawcy. Ryzyko uszkodzenia towaru podczas dostawy ponosi kupujący. 

10.3. Produkty będę wysyłane po zaksięgowaniu za nie wpłaty (oprócz płatności "za pobraniem").

 

11. Dostawa

11.1. Wysyłka produktów firmą kurierską - GLS:

11.1.1. Istnieje możliwość wysyłki towaru do Klienta kurierem. Warunkiem jest wysłanie zamówienia do sprzedającego i wystawienie przez sprzedającego faktury do godziny 13.00. Doręczyciel gwarantuje doręczenie przesyłki gdziekolwiek w Polsce do 3 dni roboczych. Cena wysyłki kurierem jest aktualną ceną widniejącą w dniu zamawiania na stronie www.moofi.pl

11.1.2. Kupujący będący osobą prawną jest zobowiązany (kupującemu, który jest osobą fizyczną procedura ta nie jest zalecana) do sprawdzenia przesyłki przy dostawcy w celu skontrolowania jej zgodności ze złożonym zamówieniem (ilość produktów, nienaruszone opakowanie z logo firmy i tym podobne). Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki, jeżeli nie będzie ona zgodna z jego zamówieniem. Jeżeli niekompletną przesyłkę kupujący odbierze, dostawca ma za zadanie odnotować omawiany stan rzeczy w protokole dostawczym. 

11.2.3. O niekompletnej albo uszkodzonej przesyłce należy jak najszybciej poinformować drogą e-mailową sprzedającego na adres info@moofi.pl, a z dostawcą spisać protokół i także wysłać go drogą e-mailową albo pocztową. Reklamacje związane z dostawcą bądź uszkodzenia nie zwalniają kupującego z prawa do skorzystania z reklamacji. 

11.3. Nie istnieje możliwość odbioru osobistego.

11.4. W przypadku, jeżeli kupujący będzie chciał skorzystać z innej metody doręczenia towaru niż podany, jest zobowiązany pokryć całkowite koszty określonego sposobu doręczenia.

11.5. Terminy wysyłki / dostawy:

11.5.1. Przesyłki wysyłane są w ciągu 1-3 dni roboczych

11.5.2. Przesyłki dostarczane są w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu wysłania

11.5.3. Cały proces doręczenia przesyłki od złożenia zamówienia wynosi 3-6 dni roboczych.

 

12. Odstąpienie od umowy

12.1. Odstąpienie od umowy kupującego, który jest osobą fizyczną

12.1.1. Zgodnie z ustawą, kupujący ma możliwość odstąpienia od zawartej umowy bez podawania powodu do 14 dni od dnia otrzymania towaru albo od usługi, przy czym musi z jego strony wpłynąć pismo do sprzedającego z prośbą o zerwaniu umowy. Prawo to przysługuje kupującemu także w przypadku, gdy będzie chciał odebrać towar osobiście od kupującego.

12.1.2. Od momencie wysłania przez kupującego do sprzedającego prośby o zerwanie umowy, kupujący ma 14 dni na wysłanie produktu z kompletną dokumentacją reklamacyjną.

12.1.3. Odstąpienia od umowy można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej albo zgłoszenia pisemnego na adres siedziby sprzedającego. 

12.1.4. Zwrócony towar musi być kompletny, z kompletną dokumentacją, nieuszkodzony, czysty. Jeżeli istnieje taka możliwość to w oryginalnym opakowaniu, ważącym tyle sama co wysyłana do kupującego przesyłka. W przypadku, kiedy towar nie będzie kompletny bądź zostanie zwrócony uszkodzony, sprzedający ma prawo odesłać kupującemu mniejszą ilość pieniędzy niż kupujący zapłacił za zamówienie. 

12.1.5. Kupujący przyjmuje do świadomości, iż jeżeli do towaru zostały dodane przedmioty w postaci prezentu dla kupującego, umowa zawierana jest z zastrzeżeniem, iż w przypadku zwrotu towaru i rozwiązania umowy, muszą zostać zwrócone także prezenty. W przypadku, gdy nie zostaną one zwrócone zatrzymane produkty będą traktowane jako niekompletnie zwrócone zamówienie, w związku z czym kupujący nie dostanie całej kwoty, którą zapłacił za zamówienie. 

12.1.6. Jeżeli wszystkie powyższe warunki zostaną spełnione, zwrot sumy za przesłanie produktów do sprzedającego zostanie zwrócony kupującemu nie później niż 30 dni od dnia odstąpienia od umowy.

12.1.7. Koszty zwrotu towaru ponosi zwracający sprzedającemu konsument.

12.2. Dokumenty wraz z towarem wysyłajcie na adres:

12.1.1. RA Software s.r.o., Nové sady 988/2, 602 00 Brno, Czechy.

 

13. Ochrona danych osobowych.

13.1. Sprzedający oświadcza, że wszystkie dane osobwe są poufne. Będą jednak wykorzystywane do realizacji procesów związanych z zawarciem umowy, w celach marketingowych. Mogą także zostać przekazane osobom trzecim przykładowo w sytuacjach związanych z dystrybucją czy z płatnościami związanymi z kolei bezpośrednio z zamówieniem (imię i nazwisko czy adres wysyłkowy). Może się zdarzyć, iż zostaną przekazane partnerom firmy. Sprzedający jest zarejestrowany w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych w Czechach. Sprzedający postępuje w ten sposób, by podający swe dane kupujący nie ucierpiał w żaden sposób w swoich prawach, w szczególności zaś sprzedający ma na uwadze ochronę godności ludzkiej. Zapewnia jednocześnie ochronę przed nieuprawnioną ingerencją osób nieporządanych podczas realizacji zamówień. Dane osobowe, które kupujący podaje podczas zamawiania zostają oddane sprzedającemu w sposób dobrowolny w celu realizacji zamówień, prowadzenia kampanii reklamowych. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem. Kupujący zgadza się na gromadzenia i przetwarzanie podanych danych w celu spełnienia wymagań związanych z zawaciem umowy oraz w celach marketingowych (zwłaszcza do wysyłania newsletterów czy wiadomości sms) do momentu, aż nie wyśle na adres mailowy sprzedającego lub poprzez formularz online odpowiedniego dokumentu. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych oraz posiada prawo do ich zmiany. 

 13.2. Kupujący wyraża zgodę na korzystanie z plików cookies na jego komputerze. 

 

14. Prawa związane z nieprawidłowego wypełnienia umowy

14.1. Sprzedający jest odpowiedzialny za wysłanie towaru zgodnego z zamówieniem. 

14.2. W momencie, kiedy kupujący zauważy, iż został mu doręczony towar niezgodny z zamówieniem, musi poinformować o tym sprzedającego najpóźniej do 2 miesięcy od momentu kiedy to zauważy. Prawo odpowiedzialności za otrzymanie przez kupującego przesyłki niezgodnej z zamówieniem spoczywa na sprzedawcy najdłużej 6 miesięcy od doręczenia kupującemu produktu. Po tym okresie przechodzi ono na kupującego. 

 

15. Informacje dotyczące rozwiązywania sporów 

15.1. Spory wynikające z związania umowy między kupującym a sprzedającym rozwiązywane są za pośrednictwem skrzynki e-mailowej info@moofi.pl lub telefonu +48 22 397 07 65 w godzinach otwarcia sklepu podanych na stronie www.moofi.pl.

15.2. Informacje o alternatywach rozwiązywania sporów

15.2.1. Zgodnie z prawem, kupujący będący osobą fizyczną ma prawo zwrócić się do sprzedającego z żądaniem działań naprawczych wynikających z niezadowlonenia ze sposobu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego lub w przypadku, kiedy ma wrażenie, iż sprzedający naruszył jego prawa. 

15.2.2. Kupujący będący osobą fizyczną ma prawo do podania propozycji alternatywnego rozwiązywania sporu podmiotów w przypadku, gdy sprzedający odpowiedział negatywnie na reklamację bądź gdy kupujący nie jest zadowolony z rozwiązania sprawy. Kupujący ma na podanie propozycji 30 dni. 

15.2.3. Alternatywą rozstrzygania sposór jest według prawa jest Urząd Ochrony Konsumentów, mający swoją siedzibę na Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, tel. 22 55 60 800, adres e-mail: uoikk@uokik.gov.pl

 

16. Przepisy końcowe

16.1. Nieniejszy regulamin jest ważny i obowiązuje od 01.10.2016 roku. Zastrzega się jednak prawo do zmian w regulaminie bez wcześniejszego uprzedzenia.

Do góry